آرایش عروس – آموزش این که چگونه دختری زیبا و جذاب باشیم


آرایش عروس – چطور یک دختر شیکی (دختری زیبا و جذاب) باشید؟

دارای سه قسمت است:

  • شناسایی مدروز
  • ساختن یک جالباسی شیک
  • امتحان کردن شگرد های ویژه

قسمت اول: شناسایی مد

سالن تخصصی رنگ و مش مو سالن تخصصی رنگ و مش مو

۱-تصویر مد خودتان را شناسایی کنید:

اولین کار برای دختری زیبا و جذاب بودن این است که یک روش عالی برای بهبود سبک و سلیقه شخصی تان این است که سبک و سلیقه دیگران را کشف کنید. این کار کمک می کند شما ذوق و سلیقه‌ی خودتان را کشف کنید. شما چه چیزی دوست دارید, , از چه چیزی خوشتان نمی‌اید, و  دوست داری چه چیزی را امتحان کنید.

  • سایت های بلاگر (blogger) مد, اشخاص مشهور, و طراحان جزو اکثر افرادی هستند که باید موقع شناسایی مد به آنها نگاه کنید. آنها را در اینستاگرام و پینترست (Pinterest) دنبال کنید تا قیافه‌ی ظاهری و چیزهای مورد علاقه شان را ضبط کنید.

لیست سالن های زیبایی تهران لیست سالن های زیبایی تهران

۲-مجموعه از مد ها درست کنید:

این کار می تواند از طریق مراجعه به سایتهایی مانند پینترست و کلوتیا (Clotia) و یا استفاده از کتاب های مجموعه مد فیزیکی به طور آن‌لاین انجام گیرد, که در آنها شما می‌توانید کپی پیست کرده و پرینت بگیرید و از مجله ها ببرید.

  • شما باید صفحه هایتان را بر اساس فصل (زمستان, بهار), پارچه (ژاکت, لباس), هدف این که کجا می خواهید دختری زیبا و جذاب (کار, رسمی, غیرجدی) باشید سازماندهی کنید.

آرایشگاه خوب برای میکاپ و شینیون آرایشگاه خوب برای میکاپ و شینیون

۳-ملاحظه کنید چه کسی هستید:

همانطور که شما مد را شناسایی می کنید, ملاحظه کنید زمانی که شما به یک آیتم مورد علاقه‌تان به عنوان دختری زیبا و جذاب نگاه می‌کنید چه موضوع و مطلبی پدیدار می‌شود. آیا شما اغلب لوازمی را انتخاب می‌کنید که پانکی (punky ) به نظر برسید؟ شاید بیشتر به سبک های قدیمی (رتروretro) مثل  آدمهای معروف ۱۹۷۰ علاقمند باشید یا به سبک افراد۱۹۵۰ متصل شوید, یا شاید شما به کمترین چیز بسیار خرسند هستید.

  • فکر کنید درباره‌ی چیزهایی که دوست دارید درباره‌ی شما بگویند, فکر کنید درباره‌ی اینکه شخصیت خودتان را از طریق پوششتان نشان دهید.
  • به عنوان مثال, اگر شما یک بازیگر خونگرم هستید که دوست دارید لباس خوبی بپوشید, شما باید لباسی با رنگهای روشن و متعلقات بزرگ و حجیم بپوشید.

کوتاهی مو مدل پر کوتاهی مو مدل پر

۴-مثل کاربن کپی نباشید:

وقتی که اقدام کردید که دختری زیبا و جذاب شوید. این احساس می‌شود که حیرت آور است که لباس زیادی را گردآوری کنید, و ممکن است وسوسه انگیز باشد که فقط از لباس افراد دیگر کپی کنید. سعی کنید نگاه تان را بسیار منحصر به فرد کنید با تغییر دادن در چیزهایی که در جایی دیگر می بینید.

  • به عنوان مثال, شما یک نیم رخ مشابه ولی با طرح و رنگ های مختلف بکشید, یا طرح و رنگ های مختلف ولی نیم رخ متفاوت بکشید.
  • به عنوان نمونه, شما می‌توانید از قیافه محبوب یک دامن کوچک با کمر بزرگ تقلید کنید و ازیک پیراهن گشاد, کفش های پاشنه دار کپی برداری کنید, همان دامن, پیراهن و کفش را بپوشید در رنگهای متفاوتی از آنچه در لباس کس دیگری دیده اید. شما می‌توانید چیزهایی را که با متعلقات است عوض کنید.

مانیکور مانیکور

۵-توجه کنید که مردم چگونه لباس می‌پوشند؟

همیشه به عکس های کسانی که بهتر لباس می پوشند و به نظر شما دختری زیبا و جذاب هستند را نگاه کنید. مردم به ندرت لباس های مشابه مثل هم می پوشند. علاوه بر این, آنها اغلب لباس شان را با مدل مو و متعلقات متفاوتی ست (جفت) می‌کنند.

  • یک نفر ممکن است یک بلوز گشاد را روی شلوار نازک جین با یک جفت پوتین بلندی که تا ران است بپوشد, در حالی که فرد دیگر ممکن است همان بلوز را داخل همان شلوار جینی نازک قرار دهد, با آستین هایی که با سمت بالا زده است و یک جفت پوتینی که تا قوزک پا است.

سالن زیبایی هنرمندان سالن زیبایی هنرمندان

۶-مغرور و افاده ای نباشید:

 دختری زیبا و جذاب و باسلیقه لباس های عالی را باهم تهیه می کنند بدون توجه به این که از چه مغازه ای باشد. خودتان را به مغازه هایی با برندهای بزرگ محدود نکنید. پس انداز, کالا, و مغازه های تخفیف دار را بررسی کنید تا ببینید آیا شما می توانید گنجینه ای(وسایل مناسبی) بیابید.

  • یک چیز محبوب که امروزه باید انجام دهید این است که اخلاق سازمانی مغازه را که از آن خرید می کنید در نظر بگیرید. این کمی کار را مشکل تر می‌کند که شما لباس ارزان قیمت و شیک بخرید, ولی اگر شما از لحاظ سیاسی و محیطی آگاه باشید پس چیزهایی وجود دارد که شما قبل از وارد شدن به مغازه باید در نظر بگیرید.

تاثیر ورزش روی پوست تاثیر ورزش روی پوست

۷-با خودتان صادق باشید:

 این مهم است که.........

برای مشاهده ادامه آموزش چگونه دختری زیبا و جذاب باشیم اینجا کلیک کنید.

 





مرجع:

http://aramismode.com/آرایش-عروس/



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: